خبرنامه تلگرامی دیپ لوک راه اندازی شد! دریافت جدیدترین مقالات دیپ لوک از طریق تلگرام موبایل و کامپیوتر

0

با گسترش اسمارت فونها در چند سال اخیر، شبکه های اجتماعی موبایلی هم با سرعت فوق العاده ای رشد کرده اند. در همین راستا ما نیز سعی کردیم تا از این پتانسیل بهره ببریم. با دیپ لوک همراه باشید…

بزرگترین مهاجرت مجازی ایرانیان!

در میان شبکه های اجتماعی موبایلی، تلگرام بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی بدست آورده است. با توجه اختلالاتی که در شبکه ی وایبر اتفاق افتاد و خریده شدن واتس اپ توسط غول شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب یعنی فیسبوک و البته کاهش سرعت آن، خیل عظیمی از کاربران ایرانی (وشاید همه ی آنها!!) به تلگرام  مهاجرت کردند.

دانلود-تلگرام-برای-پلتفرم-های-مختلف

تلگرام در آگوست سال ۲۰۱۳ در آلمان متولد شد. این شبکه در کنار سرعت بسیار بالا، امنیت بسیار خوبی هم دارد. این پیام رسان از پروتکل MTProto استفاده می کند و حتی به کسی بتواند آن را هک کند، ۲۰۰ هزار دلار جایزه می دهد! با تلگرام می توانید انواع فایل ها را انتقال دهید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب تلگرام، ارائه ی آن برای انواع پلتفرم هاست. بنابراین شما علاوه بر سه سیستم عامل محبوب موبایلی، یعنی IOS، اندروید و ویندوزفون و حتی بدون داشتن اسمارت فون هم می توانید از آن استفاده کنید، فقط کافیست یک خط موبایل داشته باشید!

خبرنامه تلگرامی دیپ لوک: با سرعت نور از اخبار کوانتومی مطلع شوید!

می توان از تلگرام استفاده های بهتر و ارزشمندتری کرد. از آنجایی که خبرنامه های ایمیلی نوع قدیمی تر از اطلاع رسانی هستند و با توجه به مزایایی که در بالا برای تلگرام ذکر شد، تصمیم گرفتیم تازه ترین مقالات و اخبار دیپ لوک را از طریق این شبکه ی محبوب برای کاربران عزیز دیپ لوک ارسال کنیم. قبل از آموزش راه اندازی خبرنامه ابتدا باید این پیام رسان را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. بنابراین اگر در حال حاضر از کاربران تلگرام هستید، می توانید از قسمت بعدی، چشم پوشی کنید.

نصب تلگرام روی اسمارت فون یا کامپیوتر

اگر اسمارت فون دارید از لینک های زیر می توانید تلگرام برای سیستم عامل خود دانلود کنید:

اندروید آی او اس ویندوزفون

اگر اسمارت فون ندارید می توانید از نسخه ی دسکتاپ تلگرام استفاده کنید. تنها با داشتن یک خط موبایل (که برای ارتباط به سرور تلگرام استفاده می شود) و با توجه به نوع سیستم عامل کامپیوتر خود، یکی از گزینه های زیر را دانلود کنید که در اینصورت تلگرام به صورت یک نرم افزار روی کامیپوتر شما نصب می شود، اما نسخه ی دیگری از این پیام رسان موجود است که مبتنی بر وب است که نرم افزار مستقلی در سیستم عامل نیست، بلکه به صورت  یک اکستنشن به مرورگر شما متصل می شود. نصب و راه اندازی تلگرام بسیار ساده و راحت است و با چند کلیک یا تاچ انجام می شود.

ویندوز، مک یا لینوکسمک با OS Xنسخه مبتنی بر وب

 عضویت در خبرنامه تلگرامی دیپ لوک

عضویت در خبرنامه ی ما، بسیار راحت است، کافیست به ربات تلگرامی دیپ لوک متصل شوید. ربات دیپ لوک، deeplook_bot@ نام دارد. برای اینکار روی دکمه ی زیر کلیک کنید. (لینک زیر شما را به آدرس www.telegram.me/deeplook_bot هدایت می کند که می توانید آن را به صورت دستی هم در آدرس مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود تایپ کنید)

اتصال به ربات دیپ لوک

در صورتی که از نسخه های موبایلی تلگرام استفاده کنید، پس از زدن دکمه ی بالا، به اپلیکیشن تلگرام در اسمارت فون خود هدایت شده و به طور اتوماتیک، صفحه ی ارسال پیام به ربات دیپ لوک باز می شود. حال پیام start/ را که در حالت پیش نویس قرار دارد، ارسال کنید. (در صورتی که این پیام در حالت پیش نویس نبود، خودتان این پیام را به صورت start/ تایپ کرده و ارسال کنید). پس از ارسال، پیامی مانند شکل زیر برای تشکر از شما از طرف ربات دیپ لوک ارسال می شود که نشان دهنده ی عضویت موفق شما می باشد. کاری باقی نمانده! فقط منتظر رسیدن مقالات جذاب کوانتومی از سوی دیپ لوک باشید…

عضویت در خبرنامه تلگرامی دیپ لوک

در صورتی که از نسخه ی های دسکتاپی تلگرام استفاده می کنید، پس از زدن دکمه ی فوق، به صفحه ی ربات دیپ لوک در سایت تلگرام منتقل می شوید، مانند شکل زیر. در این حالت گزینه ی send message  را کلیک کنید. با اینکار به برنامه ی نصب شده تلگرام در کامپیوتر خود (یا مرورگر) هدایت می شوید. به طور اتوماتیک، صفحه ی ارسال پیام به ربات دیپ لوک باز می شود. حال پیام start/ را که در حالت پیش نویس قرار دارد، ارسال کنید. (در صورتی که این پیام در حالت پیش نویس نبود، خودتان این پیام را به صورت start/ تایپ کرده و ارسال کنید). پس از ارسال، پیامی مانند شکل زیر برای تشکر از شما از طرف ربات دیپ لوک ارسال می شود که نشان دهنده ی عضویت موفق شما می باشد. کاری باقی نمانده! فقط منتظر رسیدن مقالات جذاب کوانتومی از سوی دیپ لوک باشید…

2222

راه دیگری که برای عضویت وجود دارد، این است که نام ربات یعنی deeplook_bot@ را در قالب یک پیام در هر جایی در تلگرام ارسال کنید تا به یک لینک تبدیل شود، سپس روی آن کلیک کنید تا وارد پروفایل ربات دیپ لوک شوید. حالا روی گزینه ی send message کلیک کرده و سپس همان مراحل بالا را طی کنید.

اخبار کوانتومی در تلگرام

پس از طی مراحل بالا، به محض ارسال مقالات جدید در دیپ لوک، عنوان و لینک مقاله ی مربوطه به صورت پیامی از طرف ربات دیپ لوک در تلگرام برای شما ارسال می شود. در ضمن دیپ لوک به هیچ گونه اطلاعاتی مانند شماره تلفن شما دسترسی نخواهد داشت و تنها به صورت اتوماتیک برای شما پیام ارسال خواهد کرد.

44444

دکترای شیمی کوانتومی/فیزیک اتمی از دانشگاه شهید بهشتی، سردبیر دیپ لوک، طراح وب،گرافیک و موشن. مشتاق دیدن، فهمیدن و کشف‌ کردن رازهای شگفت‌انگیز هستی، به ویژه‌ دنیای اتم‌های سرکش.

ارسال نظر