Real Time Web Analytics نانو و کوانتوم | دیپ لوک

نانو و کوانتوم

fazel asked 2 سال ago

     با سلام خدمت خانم ریاحی وتشکر به خاطر سایت خوبتان واما سوال:آیا پدیده هایی همانند برهم نهی یا تله پورت در مقیاس نانو هم می توانند اتفاق بفتند؟برای مثال آیا در نقاط کوانتومی که در  نانو مطرح است باز هم تابع احتمالات کاربرد دارد؟

tmhlsvsh replied 10 ماه ago

۱

pshsxmgk replied 10 ماه ago

۱

nsiwqhli replied 10 ماه ago

۱

mdmfjwmj replied 10 ماه ago

۱

acmyaoku replied 10 ماه ago

۱

mciajvgl replied 10 ماه ago

۱

*

4 Answers
Best Answer
ناهید سادات ریاحی عضو سایت answered 2 سال ago

سلام به شما و سپاس از لطفتون. بله قطعا و حتی در مقیاس های بزرگتر اتفاق میفته، توی دیپ لوک، چندین مقاله در مورد عملی کردن پدیده های کوانتومی در مقیاس های بزرگتر، منتشر کردیم که لینک چندتا رو در زیر گذاشتم:
گام بزرگی برای مشاهده ی فیزیک کوانتومی در زندگی واقعی
دانشمندان ویژگی شگفت انگیز همدوسی کوانتومی را کاربردی می کنند
 ایده ی جالب و تازه ای برای مشاهده درهم تنیدگی کوانتومی با چشم !!
پیشنهاد طرح تله پورت کوانتومی موجود زنده: رویای دیرینه ی بشر در چند قدمی واقعیت!!

afklvvjb replied 10 ماه ago

۱

xulnhbmj replied 10 ماه ago

۱

tyemhxbb replied 10 ماه ago

۱

imdphbsq replied 10 ماه ago

۱

qvmpstah answered 11 ماه ago

۱

nwnpqetn replied 10 ماه ago

۱

yrjrqirf replied 10 ماه ago

۱

xflgvhiq replied 10 ماه ago

۱

cgxginyj replied 10 ماه ago

۱

cfagrgtm answered 11 ماه ago

۱

ehuipqoe replied 10 ماه ago

۱

dofmefvr replied 10 ماه ago

۱

msrwrstc replied 10 ماه ago

۱

ndqxkmcn replied 10 ماه ago

۱

Your Answer