Real Time Web Analytics گراویتون | دیپ لوک

گراویتون

مخفی asked 1 سال ago

     با سلام،می خواستم که لطف نموده و گراویتون ها را معرفی نمایید واین که آیا این ذرات به نسبیت خدشه ای وارد می کنند؟

lsiwjmcv replied 10 ماه ago

۱

knwjqoie replied 10 ماه ago

۱

quxqejki replied 10 ماه ago

۱

njpewpam replied 10 ماه ago

۱

ukradvts replied 10 ماه ago

۱

vmgffcik replied 10 ماه ago

۱

lyxmsckq replied 10 ماه ago

۱

dprurnlr replied 10 ماه ago

۱

hxsxlqtw replied 10 ماه ago

۱

*

3 Answers
Best Answer
ناهید سادات ریاحی عضو سایت answered 1 سال ago

دوست خوبم برای تمام نیروهای چهارگانه ی طبیعت، ذره ی حاملی تعریف میشه. دلیل تعریف این ذرات نیرو اینه که وقتی ذرات با همدیگه از طریق یکی از این نیروها، برهمکنش می کنن، ذره ی حامل اون نیرو، بینشون مبادله میشه و در واقع ما میتونیم به این روش، برهمکنش رو توضیح بدیم. این ذرات برای الکترومغناطیس : فوتون/ گرانش: گراویتون / هسته ای ضعیف: بوزون های برداری W , Z/ هسته ای قوی: گلوئون هستند.  گراویتون ها بوزونهایی بدون جرم و با اسپین ۲ هستند. این ذرات، نسبیت رو نقض نمیکنن بلکه فرض بر اینه که نسبیت رفتار جمعی گراویتون ها رو توصیف می کنه. به این معنی که در مقیاس های بسیار کوچک ما باید از گراویتون ها برای توصیف گرانش کمک بگیریم، در حالیکه در مقیاس های بزرگتر، نسبیت باید استفاده بشه. به عبارت دیگه، نسبیت، حد کلاسیکی یک سیستم کوانتومی گراویتونی، به شمار میره

ivunejtq replied 10 ماه ago

۱

nrthiikc replied 10 ماه ago

۱

nmsahaet replied 10 ماه ago

۱

anrvdxfw replied 10 ماه ago

۱

mdxauvvv replied 10 ماه ago

۱

prynlvql answered 11 ماه ago

۱

phdxeyxo replied 10 ماه ago

۱

jvjtaxtv replied 10 ماه ago

۱

qblutnuq replied 10 ماه ago

۱

socvilji replied 10 ماه ago

۱

tvirjodp replied 10 ماه ago

۱

vtjunxmu answered 11 ماه ago

۱

jyoknfgq replied 10 ماه ago

۱

mgmoopna replied 10 ماه ago

۱

xisdjsec replied 10 ماه ago

۱

yxmxjwml replied 10 ماه ago

۱

Your Answer