ارتباط معماری منظر و فیزیک کوانتوم

لیست سوالات پرسیده شدهدسته بندی: فیزیک کوانتومیارتباط معماری منظر و فیزیک کوانتوم
مخفی asked 1 سال ago

سلام
تشکر و خسته نباشید
من دنبال ارتباط بین معماری منظرو فیزیک کوانتوم هستم، میشه راهنمایی بکنید؟!

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

مگر غیر از این است که هرچه را که شما در منظر میبینید امواج الکترومغناطیس است مگر خود شما بجز امواج الکترومغناطیس چیز دیگری هستید بنابراین منظر یعنی فیزیک کوانتوم

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

مگر غیر از این است که هرچه را که شما در منظر میبینید امواج الکترومغناطیس است مگر خود شما بجز امواج الکترومغناطیس چیز دیگری هستید بنابراین منظر یعنی فیزیک کوانتوم


*

2 Answers
Best Answer
ناهید سادات ریاحی عضو سایت answered 1 سال ago

دوست خوبم من در این زمینه اطلاعات زیادی ندارم، چون این موضوع به رشته ی معماری مربوط میشه، اما تا جایی که من میدونم میشه معماری منظر رو از نقطه نظری کوانتومی طراحی کرد. در این حالت، طراح همه ی عناصر محیط رو به صورت امواج انرژی میبینه که هر کدوم فرکانس خاصی دارن و از اونجایی که طبق قانون جذب، انرژی های همسان، همدیگرو جذب می کنند، معمار باید به گونه ای طراحی خودش رو انجام بده که با انرژی های محیطی همراستا و همسان بشه و در واقع اونا رو جذب کنه

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

سلام نظر شما کاملا درسته اما موضوع خیلی خیلی پیچیده است من ۳ ساله دارم روی اثر امواج الکترومغناطیس عناصر معماری منظر بروی انسان که خودش هم یک برایند امواج با کد ارتعاشی مشخصیه کار میکنم واز این اقیانوس فقط در حد یک قطره دریافت کردم


*

ناهید سادات ریاحی عضو سایت answered 1 سال ago

همون طور که گفتم بهتره جزییات این موضوع رو از یک معمار منظر بپرسید، اما فکر میکنم معمار ابتدا یک قلب یا مرکز انرژی در هر سازه درنظر می گیره و سپس شش جهت رو برای واردشدن انرژی درنظر میگیره: شمال، جنوب، غرب، شرق، زمین و آسمان. بعد سعی می کنه این انرژی ها رو با طراحی خودش در اون قلب یا مرکز انرژی سازه متمرکز و جمع کنه و به این روش ، انرژی ها رو همسو کنه.

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

احسن به شما دیدگاه های جالبی دارید بهتون تبریک میگم اما توجه به اینکه چه زول موجهایی از چه جهت هایی میتونه برای انسان که مخاطب ماست اثر مثبت داشته باشه رو بهش توجه بفرمایید

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

اشتباه تایپی طول موج ها را اصلاح میکنم

جعفر کاظم بیگی replied 9 ماه ago

لازم دونستم که به این نکته اشاره کنم که بهترین قویترین ودرست ترین آرایش عناصر در معماری منظر رو که بالاترین اثر بروی انسان (اثر مثبت)دارد را طبیعت به ما هدیه داده که بهتری الگوی طراحیه درمعماری منظر

ناهید سادات ریاحی عضو سایت replied 9 ماه ago

مرسی از کامنت هاتتون. همون طور که گفتم مهندسین معماری بهتر میتونن در این مورد نظر بدن


*

Your Answer