فردا، سخنرانی دکتر کامران وفا در دانشگاه صنعتی شریف

1

پروفسور کامران وفا که هفته گذشته به همراه پروفسور زاهد حسن، به عنوان برندگان جایزه بین‌المللی مصطفی ۲۰۲۱ شناخته شدند (اطلاعات بیشتر)، اکنون در ایران حضور دارد و علاوه بر شرکت در مراسم اهدای جوایز مصطفی، به ارائه‌ی چند سخنرانی نیز خواهد پرداخت.

چهارمین آیین اعطای جایزه مصطفی به صورت زنده از شبکه آموزش سیما، شبکه رادیویی فرهنگ، شبکه رادیویی سلامت و تلویبیون، پنجشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۸ پخش می‌شود (اطلاعات بیشتر). 

همچنین دکتر وفا، فردا چهارشنبه (۲۸ مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۱ تا ۱۳ در دانشگاه صنعتی شریف، سخنرانی با عنوان «نظریه ریسمان و جهان ما» ارائه خواهد نمود. حضور برای عموم به صورت آنلاین آزاد است. بدین منظور می‌توانید برای شرکت مجازی در سخنرانی، اینجا، سالن مجازی سخنرانی، اینجا و پخش زنده از طریق آپارات، اینجا (در حال حاضر سخنرانی دکتر زاهد حسن از این لینک در حال پخش است) را کلیک کنید. 

همچنین دکتر وفا در جمع محدودی از علاقه‌مندان در کافه مینا درباره‌ی کتاب تازه‌ی خود و پس از معرفی توسط پروفسور حسام‌الدین ارفعی (که مسولیت ترجمه کتاب به زبان فارسی را به عهده داشته‌اند) صحبت خواهد کرد.

 

دکترای شیمی کوانتومی/فیزیک اتمی از دانشگاه شهید بهشتی، سردبیر دیپ لوک، طراح وب،گرافیک و موشن. مشتاق دیدن، فهمیدن و کشف‌ کردن رازهای شگفت‌انگیز هستی، به ویژه‌ دنیای اتم‌های سرکش.

گفتگو۱ دیدگاه

ارسال نظر