ویژه‌نامه لبه‌ی بی‌نهایت: عیدانه‌ی ویژ‌ه‌ی دیپ لوک به مناسبت فرارسیدن سال جدید

9

در سال ۱۳۹۶ سعی کردیم مهم‌ترین اخبار و جذاب‌ترین مقالات حوزه‌ی کوانتوم را برای شما پوشش دهیم، اکنون سال ۱۳۹۷ از راه رسیده و امیدواریم که امسال نیز بتوانیم بیش از پیش، رسالت خود را در انتشار اخبار و مقالات کوانتومی انجام دهیم. بهار امسال را با عیدانه‌ی ویژه‌ای آغاز می‌کنیم که می‌تواند در ایام نوروز، همراه خوبی برای شما باشد و از آنجا که از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست، امیدواریم این ویژه‌نامه، نویدبخش گام‌های بزرگ‌تر دیپ لوک در سال جدید باشد. بدون هیچ معطلی، دعوت می‌کنیم تا ویژه‌نامه‌‌ی نوروزی دیپ لوک با عنوان «لبه‌ی بی‌نهایت» را که با همکاری ارزشمند برترین اساتید ایران تهیه شده، از لینک زیر دانلود نمایید و پس از مطالعه، حتما ما را از نظرات ارزشمند خود در بخش‌ دیدگاه‌های همین پست، بهره‌مند فرمایید.

دانلود ویژه‌نامه‌ی لبه‌ی بینهایت

لینک کوتاه این مطلب: https://goo.gl/CGGo31

دکترای شیمی کوانتومی/فیزیک اتمی از دانشگاه شهید بهشتی، سردبیر دیپ لوک، طراح وب،گرافیک و موشن. مشتاق دیدن، فهمیدن و کشف‌ کردن رازهای شگفت‌انگیز هستی، به ویژه‌ دنیای اتم‌های سرکش.

گفتگو۹ دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب
    سال نو را تبریک عرض مینمایم و امیدوارم امسال نیز تلاشها و زحمات شما ، ثمره درخت آگاهی ما را پر بارتر نماید و راه پویایی و تکامل ذهن را همچون گذشته هموارتر گرداند .
    تشکر و تقدیر اینجانب را پذیرا باشید.
    با آرزوی توفقیق روز افزون

  2. سلام وعرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار که تلاش میکنید دیدگاهمان نسبت به دنیای اطرافمان وسیع تر شود. تشکر میکنم.
    هم چنین سال نو را هم به شما تبریک عرض میکنم امیدوارم سالی پر از فیروزی وسعادت پیش و رو داشته باشید.
    تشکر میکنم بابت اضافه کردن ویژه نامه لبه ی بی نهایت
    امیدوارم بهمین روال ادامه داشته باشه.

  3. با سلام و تبریک سال نو
    صفر و یک در مورد کامپیوترهای کلاسیک می تواند قطع و وصل کلید در مدار باشد که در این صورت وجود یا نبود جریان در مدار نشانه صفر و یک است حال می خواستم ببینم در مورد کامپیوتر های کوانتومی که صفر و یک حالت پایه و برانگیخته است نشانه حالت برانگیخته گسیل فوتون است یعنی با گسیل فوتون به راحتی می فهمیم که الکترون در حالت برانگیخته است حال می خواستم ببینم وقتی پالس π/۲ را به الکترون می دهیم چه نشانه ای وجود دارد دارد که بفهمیم الکترون در حالت برهم نهی است یعنی سخت افزار چگونه درک می کند که الکترون در حالت برهم نهی است؟

  4. مجتبی پنجه پور

    ظاهرا در اینجا همه چیز دارید غیر از زیست شناسی که بیوشیمیست باشد!چونکه اساس علم زیست شناسی را بیوشیمی تشکیل می دهد.

  5. ذهن نبوغ امیز متناقض و بسیار حساس و قوانین خاصی داره ایده های بسیار با درنظر گرفتن احتمالات مختلف و متضاد که شبیه دنیای کوانتومیه اگه خودش نباشه.خوشحال میشم دربارش صحبت بشه
    شاید درست باشه

ارسال نظر