با دو بخش جدید دیپ لوک آشنا شوید: پرسش و پاسخ کوانتومی و دانلودکده

0

دو بخش تازه ی دیپ لوک با عنوان پرسش و پاسخ کوانتومی و دانلودکده راه اندازی شده اند که قطعاً برای کوانتوم دوستان بسیار مفید خواهد بود. در ادامه با معرفی این بخش ها با دیپ لوک همراه باشید…

پس از معرفی بخش جدید مدرسه ی کوانتوم، حالا دو بخش کاربردی تر به دیپ لوک اضافه شده است که از منوی اصلی سایت، قابل دسترسی است:

پرسش و پاسخ کوانتومی و دانلودکده

پرسش و پاسخ کوانتومی

یکی از اهداف راه اندازی دیپ لوک، کاوش در مورد مفاهیم عمیق کوانتومی است و پرسش و پاسخ و در واقع بحث در مورد یک موضوع، می تواند به بهترین نحو ممکن، باعث عمق بخشیدن به دانش افراد شود. در همین راستا بخش پرسش و پاسخ کوانتومی در دیپ لوک قرار داده شده تا دوستان بتوانند سوالات و چالش های خود را در مورد انواع موضوعات حوزه ی کوانتومی مطرح کنند. تمام دوستانی که در مورد سوالات مطرح شده، تخصص دارند می تواند به سوالات پاسخ دهند. برای ارسال پرسش یا پاسخ باید در دیپ لوک ثبت نام کنید که این فرآیند در کمتر از یک دقیقه انجام خواهد شد.

رابط کاربری صفحه ی سوالات بسیار ساده طراحی شده و به راحتی می توانید پرسش مورد نظر خود را ارسال کرده و یا به پرسش های مطرح شده، پاسخ دهید. در ضمن، سوالات پرسیده شده پس از تایید در سایت نمایش داده خواهند شد.

دانلودکده

مقالاتی که در مورد تازه ترین یافته های دنیای کوانتوم در دیپ لوک ارائه می شود، موضوعات تازه و نو را بررسی می کند، به همین دلیل بخش مدرسه ی کوانتوم برای توضیح بیشتر مفاهیم پایه ای کوانتومی اضافه شد. اما برای درک کامل و تخصصی تر این مفاهیم، بهتر است به انواع کتاب های رفرنس، لکچرنوت ها، نرم افزارها، اسلایدها (پاورپوینت) و مقالات نیز رجوع کنید. در همین راستا، بخش جذاب دانلودکده را در دیپ لوک اضافه کرده ایم. در این بخش می توانید منابع آموزشی کوانتوم را در قالب های مختلفی دریافت کنید.

  • تمام منابع دانلودکده رایگان هستند، اما مبلغ بسیار اندکی برای هزینه ی سرور و هاست و دسته بندی ها فایل ها (برای منابع بالاتر از ۱۰۰ صفحه، ۱۰۰۰ تومان و برای منابع کمتر از ۱۰۰ صفحه، ۵۰۰ تومان) قرار داده شده است، چرا که تمامی فایل های دانلودکده، مستقیما روی هاست دیپ لوک آپلود شده اند و بنابراین بدون هیچ واسطه و مشکلی می توانید فایل های موردنظر خود را دانلود کنید.
  • در صورتی که مجموع ارزش سبد دانلود شما بیش از ۱۰ هزار تومان باشد، می توانید با وارد کردن کد deeplook در بخش کد کوپن در صفحه ی تسویه حساب، از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.
  • پس از پرداخت هزینه ی فایل ها، از درگاه بانکی به دیپ لوک هدایت شده و لینک دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین لینک دانلود+فاکتور کامل خرید به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.
  • تمامی فایل های دانلودکده به صورت کاملاً دقیق دسته بندی شده اند و شما می توانید در صفحه ی اختصاصی هر فایل، اطلاعات لازم را در مورد آن بدست آورده و با آگاهی کامل یک فایل را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین دوستانی که یک فایل را دانلود کرده اند می توانند در بخش نظرات هر فایل، نظر خود را در مورد فایل مورد نظر بنویسند تا دوستان دیگر هم از آن استفاده کنند.
  • بخش دانلودکده کار خود را با حدود ۵۰ فایل آغاز کرده است، اما هر روز فایل های تازه ای به آن افزوده خواهد شد. شما می توانید تازه ترین فایل های افزوده شده به دانلودکده را از نوار کناری سایت، چک کنید.

در منوی دانلودکده، ۵ زیرمنو وجود دارد:

  1. پرسش و پاسخ کوانتومی و دانلودکدهدانلود کده: به صفحه ی اصلی نمایش فایل ها هدایت می شوید. فایل های دانلودکده مطابق با سایر بخش های دیپ لوک، به چهار بخش شیمی کوانتومی، فیزیک کوانتومی، محاسبات کوانتومی و فلسفه ی کوانتومی تقسیم شده است.
  2. سبد دانلود: در صورتی که فایلی را برای دانلود انتخاب کنید، از طریق این زیرمنو می توانید به تمام فایل های انتخاب شده ی خود دسترسی داشته باشید؛ هرچند طراحی به گونه ای انجام شده که با انتخاب اولین فایل، سبد دانلود شما در بخش کناری سایت (سایدبار) هم ظاهر خواهد شد.
  3. تسویه حساب: پس از انتخاب فایل های موردنظر خود، با انتخاب این گزینه مستقیما به فاکتور خرید و سپس درگاه بانکی هدایت خواهید شد.
  4. تاریخچه ی دانلودهای شما: این زیرمنو، لیستی از دانلودهای شما در گذشته را به همراه جزییات نمایش می دهد.
  5. پشتیبانی: در این بخش می توانید هر گونه سوال و مشکلی را در مورد بخش دانلودکده مطرح کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید فایل های تازه ای به دانلودکده افزوده شود، در این صفحه کامنت کنید تا در صورت امکان در اسرع وقت، فایل موردنظر شما اضافه شود.

ورود به دانلودکده

دکترای شیمی کوانتومی/فیزیک اتمی از دانشگاه شهید بهشتی، سردبیر دیپ لوک، طراح وب،گرافیک و موشن. مشتاق دیدن، فهمیدن و کشف‌ کردن رازهای شگفت‌انگیز هستی، به ویژه‌ دنیای اتم‌های سرکش.

ارسال نظر