دانلود رایگان ۲۵ جلد از جدیدترین کتاب ‌های کوانتومی به مناسبت نیمه‌بها شدن ترافیک دیپ لوک

7

در پی انتقال دیپ لوک از سرورهای فرانسه به سرورهای ایران و میزبانی داخل کشور و ثبت آن در لیست دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده، دیپ لوک در لیست وب‌سایت‌هایی قرار گرفت که مشمول ترافیک نیمه‌بها می‌شوند، بدین معنا که ترافیک‌های اینترنتی داخل کشور در دامنه دیپ لوک به صورت نیمه‌بها محاسبه می‌شوند. به همین مناسبت، ۲۵ جلد از جدیدترین کتاب‌ های کوانتومی در دانلودکده دیپ لوک قرار گرفت. این کتاب‌های ارزشمند و جذاب که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ انتشار یافته‌ و متعلق به معتبرترین ناشرهای دنیا هستند، به مدت سه روز به صورت رایگان در دانلودکده دیپ لوک قرار خواهند داشت و پس از آن، هزینه اندکی برای دانلود آن‌ها لحاظ خواهد شد، که طبق همیشه، صرف کمک‌هزینه هاست و نگهداری آن‌ها می‌گردد.

لازم به ذکر است تمام این کتاب‌ها انگلیسی بوده و نسخه‌ی الکترونیکی آن‌ها در وب‌سایت‌های خارجی به فروش می‌رسد. با این حال از آنجا که امکان خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های خارجی برای ایرانیان وجود ندارد، عرضه رایگان آن‌ها در اینجا، منجر به فروش کمتر یا تاثیر منفی بر سود ناشر یا نویسنده نمی‌گردد، بنابراین امیدواریم قرارگرفتن آن‌ها در اینجا با فراهم آوردن منابع معتبری برای افراد علاقه‌مند، تنها موجب تاثیری مثبت گردد. در راستای این اصل اخلاقی، کتاب‌های پارسی (که امکان خرید آ‌ن‌ها برای ایرانیان وجود دارد) برای دانلود در دیپ لوک قرار نمی‌گیرند و تنها به معرفی آن‌ها بسنده می‌شود.

لیست کتاب‌های مذکور که گلچینی از داغ‌ترین، معتبرترین و جذاب‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی کوانتوم هستند و از سطح مبتدی تا تخصصی را دربرمی‌گیرند، در زیر ارائه شده است، که امیدواریم از مطالعه آ‌ن‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی زیر به صفحه اصلی دانلودکده رفته و تمام کتاب‌ها را یکجا مشاهده کنید یا از طریق کلیک بر روی نام هر کتاب، به صفحه‌ی اختصاصی آن وارد شوید.

ورود به دانلودکده و مشاهده کل کتاب‌ها

  1. یک مسیر مقدماتی به نظریه کوانتومی
  2. سیستم های کلاسیکی در مکانیک کوانتومی
  3. مکانیک کوانتومی محاسباتی
  4. آیا ما واقعا مکانیک کوانتومی را می‌فهمیم؟
  5. فیزیک ماده چگال کوانتومی پیشرفته
  6. اینشتین و هایزنبرگ: جنجال بر سر فیزیک کوانتومی
  7. ساختارهای ریاضی بنیادی نظریه کوانتومی
  8. ذرات، میدان‌ها و نیروها: راهنمای مفهومی نظریه میدان کوانتومی و مدل استاندارد
  9. فیزیک و ریاضیات سیستم های بس ذره ای
  10. پیشرفت‌ها و چشم‌اندازها در نظریه کوانتومی از دید گرانش
  11. میراث کوانتوم: فرستاده‌هایی از یک جهان بدون قطعیت
  12. فیزیک بس ذره ای کوانتومی در سیستم های باز: اندازه گیری و همبستگی های قوی
  13. پدیده های کوانتومی در سیستم های اپتیکی ساده
  14. فیزیک کوانتومی: بررسی یک جهان عجیب
  15. غرابت کوانتومی: کشمکش با قضیه بل و ماهیت نهایی واقعیت
  16. مسائل حل شده در مکانیک کوانتومی
  17. بنیان‌ های مفهومی مکانیک کوانتومی
  18. ماهیت احتمال: فیزیک کوانتومی به عنوان واقع ‌گرایی کیفی
  19. رمزهای کیهانی و کوانتومی کائنات
  20. کتاب آشپزی کوانتوم: دستورالعمل‌ های ریاضی برای بنیان های مکانیک کوانتومی
  21. ترمودینامیک در قلمروی کوانتوم: پیشرفت های اخیر و چشم‌انداز
  22. فیزیک کوانتومی:حالات، مشاهده پذیرها و تحول زمانی آن‌ ها
  23. معمای مکانیک کوانتومی: تفسیر و بنیان ها
  24. فیزیک کوانتومی بس ذره ای: چشم اندازی به همبستگی های قوی
  25. روش های مونت کارلوی زنجیره مارکوف در نظریه میدان کوانتومی

دکترای شیمی کوانتومی/فیزیک اتمی از دانشگاه شهید بهشتی، سردبیر دیپ لوک، طراح وب،گرافیک و موشن. مشتاق دیدن، فهمیدن و کشف‌ کردن رازهای شگفت‌انگیز هستی، به ویژه‌ دنیای اتم‌های سرکش.

گفتگو۷ دیدگاه

  1. سلام من احمد هستم دکترای روانشناسی دارم و با توجه به مطالعات اندکی که داشتم عاشق مباحث کوانتوم بخصوص در روانشناسی و قوانین هستی هستم . قوانینی که اگر درست درکشان کنیم و اجرا، شرایط زندگیمون کاملا اصلاح و رو به آرامش و کمال خواهد رفت. معتقدم بسیاری از اختلالات روانی ناشی از عدم درک و اجرای قوانین فوق است و لذا درمانگران نیز بعضا بدلیل عدم شناخت این قوانین به درمان نشانه ها و معلول می پردازند نه علت. در نتیجه درمان کم اثر یا بی نتیجه می ماند.

  2. سلام.علمم از کوانتوم در حد فیزیک دبیرستان هست و میخواستم بیشتر مطالعه کنم دربارش.میشه راهنماییم کنید که کدوم کتاب برای شروع خوبه؟

  3. سلام عجب رایگان بود این روزا همه چیز شده دروغ دروغ دروغ وقتى رییس جمهور محترم و منتخب یه ملت مثل آب خوردن دروغ میگه دیگه از شما مگه میشه انتظارى داشت

  4. سلام
    اینکه شما دانشمندان کوانتوم توانسته اید وجود ذراه ای را بر روی کاغذ حدس بزنید و تنها اخیرا موفق شدید در آزمایشگاه ژنو وجود آنرا اثبات کنید شگفت انگیز، باورنکردنی و قابل تحسین است.
    بعضی فیزیک کوانتم را علم سحر و جادو میدانند. ولی شخصا معتقدم این دانش بیشتر شبیه فیلم هندی است.
    مثلا در فیلمهای هندی دو برادر نوزاد دختری را در زباله ها می یابند و آنرا به خانه برده و به او غذا میدهند و او را بزرگ کرده و به مدرسه میفرستند. دخترک را به دانشگاه میفرستند و بله! در آخر فیلم معلوم میشود این دختر، مادر همان دو برادر بوده و آنها نمیدانستند!.
    نکند وقوع موضوعی شبیه به این را در مقیاس کوانتومی غیر محتمل میدانید.
    پشنهاد میشود قبل از ثبت نام دانشجویان این رشته از آنها پرسیده شود که آیا فیلم هندی دوست دارند و در صورت مثبت بودن جواب، آنها را ثبت نام کنند.
    تازه بعد از فارغ التحصیلی بازار کار بسیار خوبی در سینمای بالیوود جهت فیلمنامه نویسی برای آنها وجود دارد.
    مطالب گفته شده فقط جهت مزاح بود، چون تا آنجا که من میدانم بیشتر کسانی که فیزیک کوانتوم میدانند بسیار شوخ طبعند.

ارسال نظر